Statystyki
Użytkowników : 27
Artykułów : 73
Zakładki : 6
Odsłon : 380752
Home Prezentacje

Popularne

Najnowsze

Od DKW 4=8 do Schwebeklasse, czyli historia aut z tylnym napędem

Pod koniec 1929 roku, jako następcę modelu DKW P15, zaprezentowano w Berlinie nowy model dużego auta DKW 4=8 z tylnym napędem, wyposażonego w czterocylindrowy silnik dwusuwowy ze sprężarką tłokową na wale korbowym. Silnik ten posiadał po dwa korbowody na wspólnych czopach i układ smarowania z pompą olejową.

Poprawiony (czwartek, 07 kwietnia 2011 12:49)

Więcej…

 

Od tego się zaczęło … DKW P15 (1928)

Firma Zschopauer Motoren - Werke, największy w świecie producent motocykli, rozpoczęła pod koniec lat dwudziestych wytwarzanie samochodów napędzanych silnikami spalinowymi. Produkcję samochodów rozpoczęto w 1928 roku w Berlinie, przenosząc ją wkrótce do Saksonii.

Więcej…

 

DKW F7 - Reichsklasse Spezial

"Obszerny i wygodny. 4 osoby podróżują komfortowo".

"Dane techniczne: Silnik 20KM/700cm3 w uchwytach gumowych z wolnym kołem - rozstaw osi 2,61 metra - rama centralna o przekroju skrzynkowym - wahliwa oś tylna - niezależne sterowanie kół przednich i niezależne zawieszenie.
Wyposażenie: duży wewnętrzny bagażnik - elektryczne kierunkowskazy, wpuszczane w środkowe słupy nadwozia - elektryczna wycieraczka przedniej szyby - szybkościomierz - licznik kilometrów - wskaźnik ilości paliwa - oświetlona deska rozdzielcza - rezerwowy kranik paliwa - lusterko wsteczne - schowki w desce rozdzielczej - boczne kieszenie - przednie siedzenie łatwo przesuwane w czasie jazdy ze składanymi oparciami - przedni zderzak - obudowa chłodnicy ozdobiona błyszczącymi listwami - ogumienie 4,75-17.
Uzupełnieniem normalnego wyposażenia jest bogate i eleganckie wykończenie wnętrza nadwozia. Model specjalny może byc dostarczany jako 4 osobowa kareta".

Więcej…

 
Popieram Oldtimery